top of page

Обмін та повернення

Повернення виробів здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»

У період 14 днів, за винятком дня покупки, можна оформити повернення товару за умови:

  • товар неношений, непраний та непошкоджений;

  • збережені всі бирки та ярлики в оригінальному стані;

  • товар не був виготовлений для вас під замовлення;

  • довжина не регулювалася під ваш зріст

Кілька простих кроків для обміну чи повернення

  1. Зв'яжіться з нами за телефоном +38 (063) 588-12-92 або напишіть листа на електронну адресу dyka.spidnytsya@gmail.com. та повідомте про причину повернення виробу.

  2. Упакуйте своє замовлення в оригінальне пакування бренду Дика Спідниця та надішліть його нам поштовою службою Нова Пошта чи Укрпошта. Зворотна доставка оплачується покупцем у всіх випадках, крім факту наявності виробничих дефектів, які надають можливість безкоштовного повернення.

  3. Повідомте нам номер ТТН для відстеження відправлення. Це необхідно для обробки вашого замовлення на повернення.

  4. Після отримання нами вашого відправлення, ми перевіримо його цілісність та відсутність дефектів.

  5. Зробимо вам повернення коштів або обмін товару протягом 1 - 3-х робочих днів з дня отримання замовлення.

Товари, які не підлягають поверненню та обміну

Ми не можемо прийняти чи обміняти вироби, якщо вони:

  • виготовленні за індивідуальними мірками;

  • регулювалися по довжині під ваш зріст.

Ми робимо все можливе, щоб ви лишилися задоволені та наші спідниці ставали улюбленими. Тому, якщо помилка з нашої сторони ми все виправимо. Якщо вам виріб не сподобався чи маєте якусь іншу причину - ми не зможемо прийняти виріб назад.


Ми раді допомогти вам і відповісти на ваші запитання щодо повернення та обміну.
Будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном: +38 (063) 588-12-92 або напишіть листа на електронну адресу dyka.spidnytsya@gmail.com.

Отримання пошкодженого або неправильного товару

Якщо ви отримали пошкоджений або неправильний товар, прийміть наші щирі вибачення.

Ми просимо зв'язатися з нами за телефоном: +38 (063) 588-12-92 або напишіть листа на електронну адресу dyka.spidnytsya@gmail.com, надавши фотографію пошкодженого/неправильного товару протягом 2-х днів із моменту доставки замовлення. Ми подбаємо про це якомога швидше.

Пошкоджені елементи будуть замінені або відремонтовані, якщо це можливо. Якщо товар не можна замінити або відремонтувати, ви маєте право на повне відшкодування, включаючи вартість доставки. Щоб обробити відшкодування в цьому випадку, пошкоджений/неправильний товар потрібно відправити нам назад.

bottom of page